Dit weekend starten we aan de competitie met een thuiswedstrijd tegen Ri4a/Deurne. Onze kern is er klaar voor en dit samen met onze nieuwe kerntrainers. Een ideaal moment om ze even beter aan jullie voor te stellen.

Kerntrainers

Kerntrainers: Alain (l), Mike (r)

Mike Vandenbulcke (45) is onze nieuwe T1. Na 20 jaar jeugdtrainer en daarna T2 bij eerst Ri4a en dan Boeckenberg is het tijd om zijn ambitie als T1 waar te maken. Om helemaal in te zetten op deze ambitie volgde Mike vorig jaar ook met succes de trainer B cursus. Mike werkt bij defensie en heeft in het verleden verschillende buitenlandse opdrachten uitgevoerd. Hij is getrouwd en heeft een typisch korfbalgezin met 3 volwassen kinderen. Spelen deed hij bij het voormalige De Notelaer, hier is hij omwille van zijn clubliefde steeds blijven hangen. Als speler: zeer sterk in de korfzone en de echte over mijn lijk mentaliteit. Korfbal is uiteraard zijn hobby maar ook sporten in het algemeen, en als er dan toch nog één sport is in het bijzonder - buiten korfbal uiteraard :-) - dan is het mountainbiken. Zijn ambitie is om zichzelf verder te blijven ontwikkelen als korfbaltrainer. Met Putse wil hij een TOP-klimaat creëren met een top- en ontwikkelingsgroep. Hiermee is het de betrachting om met modern en aanvallend korfbal Putse duurzaam aan de TOP in België te brengen.

Mike wordt bijgestaan door Alain Geerts (58) als T2. Alain heeft niet alleen jaren van training geven op de teller staan maar was ook actief als scheidsrechter doorheen de jaren. Hij is -naar eigen zeggen- “gelukkig” getrouwd met Nancy en vader van Ilke, woont en werkt in Hoboken. Net als Mike is Alain vooral bezig met korfbal maar maakt hij ook tijd om te lopen, lange afstandswandelingen te maken en pikt hij graag muziekconcerten mee. Als T2 heeft Alain de ambitie om ervoor te zorgen dat onze B-ploeg zo dicht mogelijk kan aanleunen bij onze A-ploeg. Tevens wil hij zich inzetten om onze ontwikkelingsgroep alle kansen te geven door te groeien.

We wensen Mike en Alain en bij uitbreiding onze ganse kerngroep veel succes dit seizoen! Zondag start onze C (Putse 2) tegen ASKC 2 om 11u. Putse B (om 14u) en Putse A (om 15u30) nemen het op tegen Ri4a/Deurne. Kom mee supporteren en zorg mee voor een mooie start van het seizoen!

Kern