Verslagen kan je hier lezen

Putse U19 A - Kwik U19A
10/9/2023 EINSTAND 11-24

Afgelopen zondag speelde onze u19 hun wedstrijd tegen de leider in het klassement, Kwik. De wedstrijd begon goed en we konden op een 2-1 voorsprong komen. Echter werd daarna de kwaliteit van Kwik duidelijk, hun shot vanuit het spel, dit resulteerde in een 3-8 tussenstand na 20 minuten spelen. De Putse dames vonden dan even ook hun shot en maakten er 5-8 van, maar dit verhinderde Kwik er niet van om ook te scoren en zo gaan we rusten met een 6-12 achterstand.

In de tweede helft zien we hetzelfde patroon terugkeren waar bepaalde spelers bij kwik de korf heel vlot kunnen vinden en Putse door onder andere hoge druk zelf niet mee kan scoren. Dit resulteerde in een einstand van 11-24. Amber was de topscoorder met 4 goals, Jens maakte er 3, Femke 2, Noah en Milan konden elk 1 doelpunt scoren.

Verslag: Nils

PUTSE U17 A – FLORIANT U17 A
10/9/2023    EINDSTAND  13-9

Toen we aan de wedstrijd begonnen had iedereen het wat moeilijk met het warme weer wat wel te zien was aan het tempo van ons spel. We hebben heel lang op 0-0 gestaan en wanneer onze eerste goal viel zijn we in gang geschoten. Wel jammer dat direct daarna we een penalty hebben tegen gekregen. Zo bleven ze steeds goed meegaan. Hierdoor zijn we met de helft uiteindelijk met een tussenstand van 6-4.

We zijn aan de tweede helft gestart met een 2 doelpunten voorsprong en die hebben we kunnen houden. We hebben daarna wat meer druk durven zetten wat ervoor zorgde dat ze hun kansen van verder moesten nemen, maar hierdoor hebben we ook wat fouten gemaakt wat eigenlijk niet nodig was. Op het einde hadden we het niet helemaal door dat we wat rustiger konden spelen wegens we 4 doelpunten voorstonden en daardoor hebben we veel fouten en balverlies gehad. Daarna deden we dit beter. We hebben dan toch de overwinning naar ons toe kunnen trekken doordat we meestal wel een sterke rebound hadden waardoor we elke aanval wel een paar kansen konden creëren. De match is dan uitgekomen op  een score van 13-9 voor Putse.

Doelpuntenmakers van dienst waren: 3 x Roos, Simon en Esther. 2 x Kobe en Ida.

Verslag: Kobe

Putse U11 A- HMKC U11 A
9/9/2023    EINDSTAND  3-10

Op een warme zaterdagnamiddag tijdens de eerste hittegolf in september moest de U11 het opnemen tegen HMKC. Reeds snel in de wedstrijd werden we op achtervolgen aangewezen. We wisselden dan ook van functie bij een 0-2 achterstand. Na de nodige drankpauze kon Eef een strafworp scoren, 1-2. Spijtig genoeg kende dit geen vervolg en was het bij de rust 1-6.

Het was HKMC die het beste uit de rust kwam zodat de stand bij de functiewissel 1-8 was. Hierna kon Elize met een schotje de stand op 2-9 brengen. Seppe legde met een kort schotje de eindstand vast op 3-10.

Nogmaals proficiat aan alle U11 spelers en speelsters voor hun inzet!

Verslag: Gert