Verslagen kan je hier lezen

Boeckenberg U11 - Putse U11
23/9/2023 EINSTAND 2-1

Op zaterdag 23 september speelden we op Boeckenberg. Na 3 min kwamen we op achterstand: 1-0. Na 5 min kon de bal eindelijk uit het verdedigende vak. Het spel ging de hele tijd gelijk op, maar we konden niet scoren. Gelukkig kon Seppe in de 25e minuut de gelijkmaker scoren: 1-1. We deden er alles aan om deze stand te behouden maar in de 33e minuut kon Boeckenberg nog scoren. 2-1 eindstand van de wedstrijd.

In de K4 match trokken we wel aan het langste eind. Deze konden we winnen met 3-4.
Scoorden voor Putse: Jules, Lode, Bo en Thijs.

Verslaggever: Mathijs

Putse U19B - Boeckenberg U19B
23/9/2023 EINSTAND 6-6

Zaterdag 23 september speelden we een thuiswedstrijd tegen Boeckenberg. Starten deed Boeckenberg beter dan ons. Ze weten echter in de eerste helft 5 keer te scoren. Wij scoorden de eerste helft maar 2 keer, maar de wedstrijd was nog niet gespeeld. We gaan rusten met een 2-5 achterstand.
In de tweede helft krijgt Boeckenberg het moeilijker en weten ze nog maar 1 keer te scoren. Wij weten echter nog 4 goalen te maken waardoor we op een gelijkstand van 6-6 komen. Een spannende wedstrijd dus.

Scoorden voor Putse: Siebe 2x, Femke, Nuno, Noah en Simon scoorde 1x.

Verslag: Lotte

Ganda U17A - Putse U17A
24/9/2023 EINSTAND 4-9

We begonnen de match meteen heel sterk en maakte al snel een 4 punten kloof (0-4). Maar Ganda gaf niet op. Ze maakte via een afstand shot een goal (1-4). Putse verdedigde goed maar toch kon Ganda wel heel lange aanvallen doen en veel afstand shots nemen. Maar dat liet ons niet tegenhouden dus we maakte in de 1ste helft nog 3 goals. 7 -2 was de ruststand.

Na de rust verliep het bij beiden ploegen stroef. Putse heeft in de beide helften weinig kansen gehad. Toch maakte putse in de 2de helft 2 goalen waaronder 1 penalty. Ganda maakte de laatste tien minuten wel nog 3 goals zodat de match toch nog wel een beetje spannend werd. Maar putse nam wel de overwinning mee naar huis. De einstand was uiteindelijk 4-9. Wat ook betekend dat Putse zeker is van hun plekje in de topleage.

Doelpuntenmakers: Roos (3), Ida(2), Fleur, Jorn, Juno en Tomas (1)

Verslag: Ida

Verde U15A - Putse U15B
24/9/2023 EINSTAND 4-7

Match zondag 24 september op verplaatsing tegen Verde.
We zijn gewonnen met 7-4 . We gaven veel druk bij het uitverdedigen. Doorlopers verdedigen ging wel goed, maar voorspelen niet.
We hadden veel rebound en de aanvallen gingen goed. Dit zijn de doelpunten:
0-1 penalty  Lieze; 1-1 schot; 1-2 inloper Marthe; 1-3 schot Tibo; 2-3 schot
2-4 schot Myra; 2-5 schot Marthe; 3-5  inloper; 3-6 schot Thiben; 3-7 schot Marthe; 4-7 schot

Verslag: Lieze