Het ontbreken van enkele basisspelers liet zich gevoelen in de wedstrijd bij Voorwaarts. Na een studieronde met 2-2 stand begon de thuisploeg met een korvenfestival waartegen Putse weinig kon inbrengen. Na 20 minuten en bij 8-2 kon geelblauw nog eens tegenscoren maar dat bracht Voorwaarts niet in de problemen. Naar de rust toe liep de score op naar 15-6.

In de tweede helft nam de thuisploeg wat gas terug en was de wedstrijd meer in evenwicht, Putse vond ook de weg naar de korf maar de wedstrijd was voor de rust al beslist. Na twee moeilijke verplaatsingen spelen de Puttenaren voor de eerste keer thuis en hopen op winst.

Arne Beeck scoorde 4 keer en Robbe Op de Beeck 3 keer. 2 keer werd gescoord door Verdi Vanreusel, Jill Bellekens en Rani Asselberghs. Tenslotte eentje door Michiel Smet.

Verslag: Jos V.