Putse U19 B - Boeckenberg U19 B 7-13

Putse U19 A - BGW U19 A 11-10

Putse U19 B - Boeckenberg U19 B
07/09/2024 EINDSTAND 7-13

Het was onze eerste match van het seizoen. We kwamen al snel achter in de match, ze namen op korte tijd al een voorsprong van 0-3. We hadden het ook moeilijk, ze zetten veel druk en verdedigde goed voor waardoor we ook minder gemakkelijk konden scoren maar we hadden wel veel kansen. Het duurde ook eventjes voor dat we konden scoren maar we kwamen wel terug tot 3-3. De eerste helft eindigde met  3-4 voor boeckenberg.

In de tweede helft kregen we het nog lastiger ze scoorden vlot maar we konden niet volgen. We hadden wel genoeg kansen maar konden niet afwerken. Door het goede druk dat ze zetten hebben we de hele match geen doorlopers kunnen nemen.
De match eindigde op 7-13.

Doelpuntenmakers: Hanne G. 3x, Jens, Tomas, Siebe, Lani.

Verslag: Tomas

KCBJ U19 A - Putse U19 C
08/09/2024
EINDSTAND 7-13

Met het juiste been uit bed gestapt, betrad Putse met een brede lach en veel energie het veld tegen KCBJ. De wedstrijd was moeilijk te voorspellen, maar al na enkele minuten viel er een prachtige goal door een indraaiing van Nuno vanuit de korfzone. De tegenstander was duidelijk niet blij, en ondanks hun pogingen wist Putse met enkele fraaie doelpunten en penalty's de eerste helft af te sluiten met een sterke 5-9 voorsprong!

De tweede helft verliep moeizamer. Misschien dacht Putse al gewonnen te hebben, wat de scherpte in de passing verminderde. Toch hield dat ons niet tegen. Na een motiverende pep-talk van de trainer kwamen we sterk terug met een paar schoten en doorlopers, wat resulteerde in een eindstand van 7-13. Een welverdiende overwinning voor de Puttenaars!

Verslag: Senne D.W.

Putse U19 A - BGW U19 A
08/09/2024 EINDSTAND 11-10

De eerste wedstrijd van het nieuwe veldseizoen is een feit. Er stond al direct een stevige tegenstander op het programma, namelijk BGW.

De start was gelijkopgaand, er vielen geen doelpunten omdat er zeer goed werd verdedigd door beide teams, maar na een lange tijd spelen viel dan toch het eerste doelpunt voor Putse. De kop was eraf en toen barstte de strijd los! Toen BGW scoorde, maakten wij een doelpunt terug en zo ging het even door tot ze een gaatje sloegen van 2 korven. Het werd 3-5. We lieten ons echter niet doen en zorgden er voor dat het nog voor de rust gedicht werd. We gingen de rust in met een 5-5 score.

Tijdens de tweede helft bood de ploeg uit het Antwerpse ook veel tegenstrijd. We gingen tegen elkaar op met telkens maar 1 puntje verschil. Tot op de score van 7-7 want toen nam BGW de bovenhand en kwamen we op een achterstand van 3 korven. Het werd 7-10. Maar we gaven niet op en gaven alles wat we konden. Dit zorgde voor een fenomenale inhaalslag. We kwamen terug op gelijke hoogte. Sterker nog, we gingen erop en erover. Na een heel spannende en fysieke, maar ook mentale wedstrijd trokken we aan het langste eind. De eindstand werd 11-10.

Scoorden voor Putse: Esther (2x), Simon (2x), Jens (2x), Noah (2x), Lien (1x), Lotte (1x), Nils (1x).

Verslag: Simon De Winter