In de eerste thuiswedstrijd hoopte Putse op de eerste puntenwinst maar dat liep anders uit. Alhoewel, bij de start van de wedstrijd hielden beide teams mekaar in evenwicht met 5-5 als tussenstand na een kwartier.

De volgende tien minuten bleef het gelijkopgaand tot 8-9 maar dan was het Putse liedje uit. Floriant nam de wedstrijd in handen en Putse was door zijn beste adem heen, gevolg was de 8-12 ruststand. Een moedige thuisploeg moest na de rust lijdzaam toezien hoe de gestalterijkere bezoekers de score uitbouwden.

Met  slechts 2 korven in de tweede helft kwam een onmondig Putse niet meer in het  stuk voor.

Robbe Op de Beeck scoorde 4 korven en Arne Beeck 2. De dames Diete Hendrickx, Nele Risch, Bo Lemmens en Rani Asselberghs 1 keer.

Jos V.