Verslagen jeugd kan je hier lezen.

Putse U11A - ASKC Blauw U11
2/12/2023 EINDSTAND 9-8

Met een lekker boterhammetje achter de kiezen, startten de jonge Putse Vossen met volle goesting aan deze thuismatch. Amper 10 seconden ver, en Putse scoorde al : 1 – 0. Van een voortreffelijke start gesproken!
Vrij snel maakte ASKC de 1 – 1 gelijkmaker. Nadien volgden nog mooie kansen, maar wisten Putse en ASKC niet te scoren. Na de wissel begon de Putse aanval helemaal op dreef te komen, en op 10 minuten tijd wist Putse mooie kansen bijeen te spelen en mooie korven te maken, om zo te gaan rusten met een 6 – 2 voorsprong voor Putse.
Na de rust, kon Putse nog verder uitlopen tot 9 – 4 , maar de laatste 10 min kreeg Putse het moeilijk in verdediging en ASKC wist efficiënt af te werken, en terug te komen tot op één doelpunt. Maar de winst was voor de Putse Vossen ! Eindstand : 9 – 8.

Doelpuntenmakers : Elise ( 4 x ), Mathijs – Thijs – Seppe – Lenke – Tuur ( telkens 1x )

Verslag: Elise

Putse U19A - HMKC U19A
2/12/2023 EINDSTAND 29-14

Zaterdag 2december speelde de u19A een thuiswedstrijd tegen HMKC U19A. Na een goede wedstrijd vorige week, waren we opnieuw gedreven om de overwinning binnen te halen. We begonnen de wedstrijd goed en konden al snel een voorsprong opbouwen, 5-0.  Gedurende de hele wedstrijd lang bleven we goed scoren. Ondanks enkele foutjes in verdediging, gingen we de rust in met een mooie voorsprong van 17-9.
In tegenstelling tot de wedstrijd van vorige week, waarin we in de tweede helft moeilijker tot scoren kwamen, wisten we nu wel de voorsprong verder uit te diepen. Dit resulteerde in een eindstand van 29-14.

Topscoorder van de match was Lien, met maar liefst 10 doelpunten! Verder scoorden Femke (6x), Nils (4x), Amber (3x), Jens (3x), Milan (2x) en Noah (1x).

Verslag: Femke

Putse U15A - Borg/GW U15A
2/12/2023 EINDSTAND 13-7

Spelers voor deze wedstrijd: Jarno, Elien, Zjef, Ruben, Lotte, Hanne, Lisa, Lieze, Lani, Mathias
Gekwetst: Juul
Coaches: Jonas en Michiel

BGW maakt het scorebord al in de eerste minuut wakkker met 0-1, maar snel maakt Putse ook een eerste punt. Tot en met de 19de minuut scoren beide ploegen afwisselend. Voor de rust slaagt Putse erin om voor te komen met 7-5.
Na de rust blijft Putse veel scoren en heel goed verdedigen. Dankzij de goede verdediging van Putse kan BGW maar twee punten maken in de tweede helft. De Putse vossen blijven constant punten maken. Door goed te combineren scoort Putse nog 6 punten en is de einduitslag 13-7.

Jarno en Lotte scoren 3 korven. Hanne, Elien en Mathias scoren 2 korven.  Lisa kan de korf één keer te treffen.

Verslag: Zjef

Putse U19B - HMKC U19B
2/12/2023 EINDSTAND 14-5

Op zaterdag 2 december speelde de U19/U17 B tegen Hoboken/Mercurius. Beide ploegen waren met voldoende spelers, waardoor de one-zone werd ingeruild voor een gewone match. Het eerste punt wordt gemaakt door een doorloper van de tegenstander, maar al snel zorgt Bram met een korte kans dat het gelijk wordt, 1-1. De eerste helft loop redelijk gelijkmatig tot de doorloper van Nuno die de score 4-3 maakt. De volgende punten worden ook door Putse gemaakt, waardoor de eindstand voor de eerste helft eindigt met 6-3.
De tweede helft begint mooi met 3 punten voor de thuisploeg, 9-3. Maar Hoboken/Mercurius geeft niet op en zet de stand met een doorloper op 9-4. Putse blijft strijden voor de bal. Een doorloper van Siebe, maar ook een punt van de tegenpartij, maakt de score 10-5. Putse heeft de bovenhand voor de rest van de tweede helft en wint met een mooie score van 14-5. Wat een knappe wedstrijd!

Scoorden voor Putse: Siebe (4x), Bram (2x), Nuno (2x), Jorn (2x), Emiel (2x), Milan (1x), Lotte (1x)

Verslag: Hanne H.

Putse U17A - Voorwaarts U17A
2/12/2023 EINDSTAND 8-13

Zaterdag 2 december speelde de u17 tegen Voorwaarts. Putse maakte het openingsdoelpunt van de match, maar we kwamen al snel op achterstand. Na een tijdje stonden we 1-6 achter, maar we gaven niet op. Ondanks de druk die we kregen, konden we het gat toch een beetje kleiner maken. We gingen de rust in met een tussenstand van 4-8.

Voorwaarts startte beter dan wij aan de tweede helft. Ze slaagden erin hun voorsprong groter te maken en liepen uit tot 6-13. Toch bleven we kansen nemen, maar de afwerking van Voorwaarts zat beter dan die van ons en zo maakten ze hun voorsprong nog groter. Naar het einde toe konden we de kloof meer dichten. De wedstrijd eindigde met een eindstand van 13-18.

Doelpuntenmakers: Ida 5x, Kobe 3x, Simon 2x, Esther 2x, Jorn 1x.

Verslag: Esther