Putse U19A - KCBJ U19A

Borg/GW U19B - Putse U19A

HMKC U19A – Putse U19A

Dat het een moeilijke wedstrijd ging worden tegen Boeckenberg, de medeleider in de topleague werd al snel duidelijk.

BINNENKORT

OVER ONZE CLUB

Welkom bij de Putse Korfbalclub!

Korfbal is een gemengde balsport waarbij je via dynamisch samenspel tracht te scoren in een korf die centraal op het speelveld staat. De sport wordt internationaal gespeeld waarbij Nederland en België tot de top van de wereld behoren. Putse treed aan op veld in Promoleague (2e klasse) en in zaal in de Topleague/NDN (1e klasse).

Onze club bestaat uit 16 teams, van groot tot klein, en zowel competitief als recreatief kan je bij ons terecht! Een sterke jeugdopleiding is ons uitgangspunt maar ook randactiviteiten voor de ganse club en sympathisanten staan centraal in onze werking.

Wil je graag eens deelnemen aan een training? Je kan vrijblijvend enkele malen trainen alvorens aan te sluiten.

Mediacomité Putse Korfbalclub © website powered by Twizzit.com