Putse en Scaldis moesten als enige clubs op deze zondag een wedstrijd spelen. Het ging dan ook om een inhaalwedstrijd. Putse kon bij winst 6 punten uitlopen op de concurrentie. In de rangschikking stond Scaldis voorlaatste met 2 punten, dus dit zou een gemakkelijke wedstrijd worden voor Putse. Putse begon goed aan de wedstrijd en scoorde de  2 eerste doelpunten. Maar Scaldis wist wel direct tegen te scoren. Putse kon daarna de kloof verder uitdiepen en op 8 minuten van de rust stond het 1-9. Putse miste dan een strafworp en Scaldis putte hier moed uit en kon nog 4 keer scoren en Putse maar 2 keer. Putse kon de rust in met 6 doelpunten verschil, 5-11. Na de rust begon Putse heel sterk, Scaldis kwam er helemaal niet meer aan te pas. Pas na een halfuur kon Scaldis nog eens scoren, 6-24. Putse won uiteindelijk met 7-27. Op dus naar de volgende moeilijke uitwedstrijd op Meeuwen.

Voor Putse scoorde Diete Hendrickx 6 keer, Michiel Smet en Wout Van Elsacker scoorden elk 5 keer, Arne Beeck en Regis De Preter scoorden elk 3 keer, Bo Lemmens scoorde 2 keer, verder scoorden Jill Bellekens, Nele Risch en Verdi Vanreusel elk 1 keer.

Verslag: Johan T