Op bezoek bij hekkensluiter Temse kwam Putse er helemaal niet aan te pas tijdens de eerste helft. Al tijdens het eerste kwartier liep de thuisploeg uit naar 10-5 . Putse vond geen antwoord en de kansen die er waren werden niet afgewerkt. Gevolg een 14-7 ruststand.

Hierna een herboren Putse. In tien minuten tijd werd de achterstand weggewerkt en stond het 17-17 gelijk. Putse liet dan stoom af met gevolg dat Temse terug in de wedstrijd kwam en er tien spannende minuten volgden tot 22-22. De laatste vijf minuten vergat geelblauw de wedstrijd af te maken en gaf Temse de kans hun eerste zege te behalen.

Wout Van Elsacker werd topscoorder met 6 treffers gevolgd door Arne Beeck met 5. Michiel Smet en Axel Van Genechten scoorden 3 keer. Tijs Geens scoorde 2 keer en tenslotte Jill Bellekens, Diete Hendrickx en Lene Dewaerheid 1 keer.

Verslag: Jos V.