Onze Puttenaars sliepen nog bij de start van de wedstrijd want na welgeteld 2 minuten stonden zij 4-0 in het krijt. Brutaal wakkergeschut reageerden zij en 5 minuten later stond er 5-6 op het scorebord. Vanaf de 10de minuut startte een spannende wedstrijd met Kwik meestal in het voordeel. Via 11-8 liep de score op tot 13-12 bij de rust.

In de tweede helft nam Geelblauw de rol van de thuisploeg over en dat resulteerde in een 14-17 voorsprong na 10 minuten. Maar Putse kon het verschil niet vasthouden en Kwik kwam toch langszij. Bij een 20-20 stand kon de thuisploeg dan toch scoren in de laatste minuut en de zege ruiken maar een omgezette strafworp in de laatste seconden bracht Putse een meer dan verdient puntje op. Meteen kan Putse zich opmaken voor de play-down wedstrijd tegen de nummer twee uit de promoleague in maart.

Michiel Smet was topschutter met 7 treffers. Diete Hendrickx scoorde 4 keer, Arne Beeck en Axel Van Genechten 3 keer. Wout Van Elsacker maakte 2 korven, Nele Risch en Lene Dewaerheid eentje.

Verslag: Jos V.